Skip to content

Comunicacions

Comunicants que participaran a les II Jornades Internacionals de Comunicació i Societat. Publicitat i Cinema

Les comunicacions estaran dirigides per la professora Olga del Ríos i pel professor i director del Grup de Recerca, Lluís Costa. Cada participant presentarà la seva comunicació durant 10 minuts.

Segons ordre d’aparició:

13 de desembre a les 12.30 hores

  • Lluís Prats (U. Girona): La dictadura espanyola: Pioners del turisme induït pel cinema o simplement controladors de pel·lícules?
  • Rocío Collado, Susana de Andés del Campo i Rodrigo González Martín (U. Valladolid): Política i transició en el cartell de cinema espanyol.
  • David Serra (U. Girona): Ubicació relacional de la publicitat en relació al Machinima.
  • Endika Rey (U.Pompeu Fabra, Barcelona): Relació títols de crèdit i cartell cinematrgràgic. 
  • Diego Molla (U. de València): La publicitat amb personatges públics: beneficis i inconvenients.
  • Gloria Jiménez (U. de Sevilla): L’ensenyament de la Publicitat i les Relacions Públiques  a través del cinema. Una aproximació al cinema com a metodologia docent audiovisual. 
14 de desembre, a les 10.00 hores
  • Xavier Jiménez (U. Illes Balears): Ciutat Plató. El retrat de Florència a través del cinema
  • Sílvia Espinosa (U. de Girona)Anàlisi de “el negrito del África tropical”. De jingle a spot.
  • Joaquim Puig i Virgínia Luzón (U. Autònoma de Barcelona). Barrejant venda, emocions i música: la banda sonora dels spots televisius
  • Amy Sargeant (Tisch School of the Arts, Londres). Paròdies, cicles, spin-offs: Bond, Barclaycard i Johnny English. Personatge per a anuncis de Barclaycard, els 90s.
  • Ludovico Longhi (U. Autònoma de Barcelona). Carosello (1957-77): El cinema al servei de la publicitat en la televisió
Anuncis
%d bloggers like this: